Nummerplade
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
  • K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
K&N oliefilter KN-148
Varenummer758 KN-148
LEVERANDØR NR.KN-148
EAN024844099945
Vægt (Emb.)300g
Rumfang (Emb.)0.00049
Bredde (Emb.)70mm
Længde (Emb.)100mm
Højde (Emb.)70mm

K&N oliefilter KN-148

Varenummer: 758 KN-148
Mærke: KN FILTRE
Ikke på lager
DKK 107,40
Bestil om senest
og få ordren sendt idag.
Få besked når varen kommer på lager
Varen er ikke på lager

Tilmeld dig her i formularen og få besked så snart varen er tilbage på lager.

Tak!

Vi giver besked, når varen er tilbage på lager!

EAN024844099945
Vægt (Emb.)300g
Rumfang (Emb.)0.00049
Bredde (Emb.)70mm
Længde (Emb.)100mm
Højde (Emb.)70mm

Premium oliefilter til power sport køretøjer

Oliefilter fra K&N til power sport køretøjer, som er designet til at være kompatibel med syntetiske, oliebaserede og blandede olier, herunder de høje koncentrationer af syntetiske racerolier. Filteret understøtter usædvanligt høje strømningshastigheder, og beskytter mod skadelige motorforurenende stoffer, hvilket netop gør den ideel til power sport anvendelse.

  • Tillader høje strømningshastigheder og en ensartet strøm af olie til din motor
  • Plisseret filtreringsmedie af syntetisk blanding fjerner de fleste skadelige forurenende stoffer
  • Hurtig og nem Wrench-Off fjernelse ved hjælp af en sekskantmøtrik
  • Kraftig beholder for enestående holdbarhed
  • Designet til at fungere med alle syntetiske, konventionelle og blandede motorolier
  • Højde: 97 mm
  • Udvendig diameter: 68 mm

For mere info - Klik her

Premium oliefilter til power sport køretøjer – KN-148

K&N’s premium oliefilter er beregnet til power sport køretøjer, og anvender et innovativt, meget effektivt og syntetiskblandet filtreringsmedie. Mediet er designet til at være kompatibelt med syntetiske, oliebaserede og blandede olier, herunder de høje koncentrationer af syntetiske racerolier. Den kraftige beholder er usædvanlig holdbar, og ved hjælp af en 17 mm svejset sekskantmøtrik kan filteret nemt og hurtigt fjernes. Filteret er konstrueret til at understøtte usædvanligt høje strømningshastigheder og giver samtidig enestående beskyttelse mod skadelige motorforurenende stoffer. Filteret er desuden specielt designet til at modstå de serviceintervaller, som er anbefalet af bilproducenten.

Specifikationer:

  • Anti-dræn bagventil
  • Omgåelsesventil
  • Filtermateriale: High Flow Premium Media
  • Pakningsmateriale: Nitrilgummi
  • Højde: 97 mm
  • Udvendig diameter: 68 mm
  • PSI-aflastningsventil
  • Fjernelsesmøtrik
  • Stil: Spin-On
  • Gevindspecifikation: M20 X 1.5
  • Produktstil: Oliefilter
  • Vægt: 0,3 kg
  • Produktæskens højde: 100 mm
  • Produktæskens længde: 70 mm
  • Produktæskens bredde: 70 mm
  • Størrelse fjernelsesmøtrik: 17 mm

Passer til følgende køretøjer:

  • TGB 500 Avenger R 500
  • TGB 425 Target 4225
  • 2001 Yamaha FJR1300 1300
  • 2002 Yamaha FJR1300 1300
  • 2003 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2003 Yamaha FJR1300 1300
  • 2004 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2004 Yamaha FJR1300 1300
  • 2005 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2005 Yamaha FJR1300 1300
  • 2006 Yamaha FJR1300AS 1300
  • 2006 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2006 TGB 400 Target E/LE 400
  • 2007 Yamaha FJR1300AS 1300
  • 2007 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2007 TGB Outback 425 SE 403
  • 2007 TGB Outback 425 CE 403
  • 2007 TGB Outback 425 C 403
  • 2007 TGB 425 Avenger 425
  • 2007 TGB 400 Target E/LE 400
  • 2007 TGB 400 Avenger LE/R 400
  • 2008 Yamaha FJR1300AS 1300
  • 2008 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2008 TGB Outback 425 SE 403
  • 2008 TGB Outback 425 CE 403
  • 2008 TGB Outback 425 C 403
  • 2008 TGB 525 Target 525
  • 2008 TGB 425 Blade 425
  • 2008 TGB 425 Avenger 425
  • 2008 TGB 400 Target E/LE 400
  • 2008 TGB 400 Avenger LE/R 400
  • 2009 Yamaha FJR1300AS 1300
  • 2009 Yamaha FJR1300AE 1300
  • 2009 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2009 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2009 TGB 550 Blade 550
  • 2009 TGB 525 Target 525
  • 2009 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2009 TGB 425 Blade 425
  • 2009 TGB 425 Avenger 425
  • 2009 TGB 400 Target E/LE 400
  • 2009 TGB 400 Avenger LE/R 400
  • 2010 Yamaha FJR1300AS 1298
  • 2010 Yamaha FJR1300AE 1300
  • 2010 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2010 TGB 550 Target IRS 550
  • 2010 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2010 TGB 550 Blade 550
  • 2010 TGB 525 Target 525
  • 2010 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2010 TGB 500 Target R 4x2/4x4 500
  • 2010 TGB 500 Blade R 500
  • 2010 TGB 450 Blade SE 450
  • 2010 TGB 425 Blade 425
  • 2010 TGB 425 Avenger 425
  • 2010 TGB 400 Target E/LE 400
  • 2010 TGB 400 Avenger LE/R 400
  • 2011 Yamaha FJR1300AS 1298
  • 2011 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2011 TGB 550 Target IRS 550
  • 2011 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2011 TGB 550 Blade 550
  • 2011 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2011 TGB 500 Target R 4x2/4x4 500
  • 2011 TGB 500 Blade R 500
  • 2012 Yamaha FJR1300A 1300
  • 2012 TGB 550 Target IRS 550
  • 2012 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2012 TGB 550 Blade 550
  • 2012 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2012 TGB 500 Target R 4x2/4x4 500
  • 2012 TGB 500 Blade R 500
  • 2013 TGB 550 Target IRS 550
  • 2013 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2013 TGB 550 Blade 550
  • 2013 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2013 TGB 500 Target R 4x2/4x4 500
  • 2013 TGB 500 Blade R 500
  • 2014 TGB 550 Target IRS 550
  • 2014 TGB 550 Blade LT IRS 550
  • 2014 TGB 550 Blade 550
  • 2014 TGB 525 Blade R IRS/SE 525
  • 2014 TGB 500 Target R 4x2/4x4 500
  • 2014 TGB 500 Blade R 500